- AustraliaEnglish
- BelgiumDutchFrench
- BrasilPortuguese
- BulgariaBulgarian
- CanadaEnglish
- Greater ChinaSimplified ChineseTraditional Chinese
- CzechCzech
- FinlandFinnish
- FranceFrench
- Germany (Global)GermanEnglishFrenchSpanish
- GreeceGreek
- HungaryHungarian
- IndiaEnglish
- ItalyItalian
- IrelandEnglish
- JapanJapanese
- IsraelHebrew
- KoreaKorean
- LuxembourgFrench
- MalaysiaMalaysian
- MexicoSpanish
- Middle East & AfricaEnglish
- NetherlandsDutch
- PolandPolish
- PortugalPortuguese
- RomaniaRomanian
- SlovakiaCzech
- SpainSpanish
- South AmericaSpanish
- South AsiaEnglish
- South East AsiaEnglish
- SwedenSwedish
- ThailandThai
- TurkeyTurkish
- UkraineUkrainian
- United KingdomEnglish
- United States of AmericaEnglish
Wysoka niezawodność instalacji dzięki usłudze monitorowania klasy premium
SMA Smart Connected
SMA Smart Connected jest bezpłatną i automatyczną usługą monitorowania usterek. Smart Connected została stworzona specjalnie pod kątem systemów i komponentów systemów firmy SMA i zapewnia bezpieczną eksploatację systemu w przyszłości oraz minimalizuje czas przestojów. W przypadku usterki nasza firma szybko stawia właściwą diagnozę. Dzięki temu instalator może wykonać odpowiednie prace serwisowe przy urządzeniu. Oszczędza on cenny czas, unika kosztów analizy i może ograniczyć do minimum czas przestoju systemu. Usługa SMA Smart Connected pozwala instalatorom oraz operatorom lub/i użytkownikom instalacji na zachowanie spokoju ducha.
Bezpłatna usługa SMA Smart Connected zapewnia wysyłanie komunikatów o usterkach przez falowniki bezpośrednio do centrum kontaktowego firmy SMA lub instalatora.
W tym celu wystarczy tylko aktywować usługę SMA Smart Connected na portalu Sunny Portal. Instrukcje aktywacji znajdują się poniżej
Instrukcje dotyczące aktywacji
Sunny Portal powered by ennexOS
AktywacjaZalety dla instalatorów
Możliwość oferowania skutecznego serwisu i korzyści finansowe
Eliminacja konieczności zapewnienia ciągłego monitorowania we własnym zakresie
Proaktywne wysyłanie wiadomości w razie usterki
Ograniczenie dojazdów dzięki wcześniej przesłanej diagnozie usterki
Większy poziom zadowolenia klienta dzięki szybkiemu i ekonomicznemu serwisowi
Mniejsze nakłady logistyczne dzięki automatycznej wymianie urządzenia
Możliwość wykorzystania zaoszczędzonego czasu na zdobywanie nowych klientów

Korzyści dla operatorów / właścicieli instalacji i inwestorów
Korzystanie z zalet unikalnego na całym świecie serwisu produktu i spokój ducha dzięki maksymalnej dostępności instalacji
Bezpłatne automatyczne monitorowanie usterek zapewnia spokój ducha i idealne wsparcie instalatora
Szybkie wykrywanie usterek produktu i niezwłoczne przygotowanie diagnozy i propozycji usunięcia usterki
Szybkie usunięcie usterki przez instalatora
Minimalne przestoje instalacji dzięki automatycznemu procesowi wymiany urządzenia

Zintegrowany serwis gwarancją pełnego komfortu
Aktywacja usługi SMA Smart Connected
Podczas rejestracji instalacji na portalu Sunny Portal instalator aktywuje usługę SMA Smart Connected i rozpoczyna automatyczne monitorowanie falownika przez firmę SMA.
Zapewnienie urządzenia zastępczego
Jeśli konieczna jest wymiana urządzenia lub jakiegoś komponentu, firma SMA dostarcza automatycznie po zdiagnozowaniu usterki potrzebny element w uzgodnionym czasie. Wczesne powiadomienie umożliwia szybkie uzgodnienie terminu przez operatora / właściciela instalacji i instalatora, aby jak najszybciej wymienić falownik lub uszkodzony komponent.
Automatyczne monitorowanie falownika
Firma SMA monitoruje automatycznie produkt przez całą dobę pod kątem nieprawidłowości podczas pracy. Operator / właściciel instalacji i instalator zyskują na wieloletnim doświadczeniu firmy SMA.
Proaktywna komunikacja
Po zdiagnozowaniu i przeanalizowaniu usterki firma SMA niezwłocznie informuje o tym operatora / właściciela instalacji oraz instalatora za pomocą wiadomości e-mail. Dzięki temu wszystkie strony są optymalnie przygotowane do usunięcia usterki. Pozwala to ograniczyć czas przestoju do minimum, a także zmniejszyć nakłady pracy i koszty.
Pełen komfort
Usługa SMA Smart Connected sprawia, że długie i niewykryte okresy awarii odchodzą do lamusa. Korzystają na tym zarówno operator / właściciel instalacji, jak i instalatorzy. Automatycznie, szybko i profesjonalnie.
Falowniki z serwisem SMA Smart Connected
Inne komponenty systemu
Warunki handlowe
Produkt objęty usługą Smart Connected musi być połączony z portalem Sunny Portal.
Aktywuj już teraz usługę SMA Smart Connected i zapewnij wydajną eksploatację instalacji fotowoltaicznej